Tuesday 11 February 2014

Episodul 12

Roscata i-a tinut o predica Evei despre adulter si imediat dupa s-a rostogolit pe scari. Posibil glezna asta sucita sa fie printre cele mai bine jucate momente din serial- e de o onestitate ireductibila si se intampla indeajuns de repede incat sa nu-ti dai seama ce-ai vazut. Si e desigur un cliseu.


Sigur, orice romanca da cu mopul prin casa imbracata/aranjata dupa fasonul Pitchfork/Suicide Girls.


Anticlimactic, firele nevazute ale naratiunii se intalnesc pe scara de bloc, unde de altfel se intampla multe lucruri esentiale. Lesbiana livreaza un "ea e prietena mea hetero", apoi cateva replici jenante a la ea cine e?/va stiti?/e nevasta lui Adi. Probabil si tipele isi dau seama cam cat de sub presupusa lor conditie joaca.


Si normal, un doctor inca nefugit din tara arata ca un oarecare care agita o doza goala de bere in aer la un open air Puscifer.


Cum si altfel putea arata log screen-ul lui Vasluianu? Cat de interesant ar fi fost daca Vasluianu ar fi avut o aventura cu o pereche de ghete cu crampoane, in mintea Liei Bugnar nu pare ca personajul sa se gandeasca la altceva (cu exceptia lui Dalai Lama, dar cu un montaj magga-byron-pe-fundal suntem toti datori).


Vasluianu e numit "pevers scarbos" pentru ca are o poza cu sanii nasoasei pe calculator.

"Acum ai inceput sa te inhaitezi cu tot felul de vrajitoare?" Daca o tine tot asa, in curand Vasluianu va fi indeajuns de calugar sinistru chic incat sa aiba propria lui rubrica in blogurile Adevarul.


Nu inteleg de ce David, uitandu-se la o poza socanta pe telefonul nevestii, simte nevoia sa swipeuiasca, stiind ca o poza practic identica, dar facuta doua secunde mai tarziu, exista pe telefon.

Vasluianu da cu jintuiala prin apartament pentru a alunga energia negativa a lesbienei.


"Tu nu vezi ca m-am schimbat?" Doar e episodul 12 si asta e toata noima serialului, ca personajul sa se schimbe. Nu conteaza ca nu s-a schimbat (si ca poarta aceeasi camasa), conteaza ca el spune ca s-a schimbat in timp ce ii e filmata falca de la 10 centimetri.

"Am facut-o cu tine cum n-am mai facut-o vreodata cu cineva!" Fara minima mandrie profesionala adica?

David e chiar profesionist. Face o criza de nervi in fata unui carcase de Mac. Ca orice lucrator in domeniile creative in Romania, isi petrece viata urland la un oarecare la telefon, folosind "cur" si "ba, baiatule", care sunt asa un pic ghetto si releva cat de alpha e el. Totul sfarseste intr-o carte sau golind farfuria de Salatini, dupa caz.



 Campanie de 500.000 de euro pentru o reclama cu Stela Popescu.

"Stela Popescu ne-a lasat balta". Din toti banii aia se putea cumpara si o covata, cat de simpla.

In sfarsit, 10 secunde suportabile cu Jasmina.


Direct cinema


Ce-mi plac vignetele astea medievale, constient sau nu facute de HBO. Calugarii care spuneau ca pentru a te vindeca de spurcasenia iubirii trebuie sa dormi cu menstruatia femeii sub perna ar fi mandri.



2 comments:

  1. N-ai mai observat cand mama Evei spune ca " Am fost la doctor si nu am cancer" si pe Eva o dear-n cur pentru ca nu e in The Room, are ciuperca, draga!

    ReplyDelete
  2. Mi-a scapat, cum tot n-am vazut The Room inca. Mie si si asa dialogul ala mi s-a parut prost pe picioarele lui :P

    ReplyDelete